certyfikacja
systemów
zarządzania

Przeniesienie certyfikacji

Przeniesienie certyfikatu (transfer) to uznanie istniejących i ważnych certyfikacji systemów zarządzania, przyznanych przez jedną akredytowaną jednostkę certyfikującą, przez inną akredytowaną jednostkę certyfikującą, w celu wydania własnej certyfikacji. Państwa organizacja może w dowolnym momencie przystąpić do transferu certyfikatu, mając na uwadze poniższe kwestie: 

  • aby przystąpić do transferu certyfikatu należy posiadać ważny i akredytowany certyfikat systemu zarządzania
  • należy usunąć wszystkie niezgodności wykryte podczas ostatniego auditu, jeżeli taka sytuacja miała miejsce
    w Państwa organizacji

 

Przy transferze certyfikacji, jednostka certyfikująca DAS Certification Ltd. – DAS Polska przyjmuje schemat auditów przeglądowych lub auditu recertyfikującego, który określiła Państwu bieżąca jednostka. Ponadto, jesteśmy zobligowania do zweryfikowania Państwa organizacji, dlatego w wersji elektronicznej wymagać będziemy:

  • kopii bieżącego certyfikatu na zgodność z daną normą
  • raportu z ostatniego auditu

 

 Prosimy pamiętać, że transfer certyfikatu nie może zostać wykonany w następujących sytuacjach:

  • wycofanie certyfikatu
  • zawieszenie certyfikatu
  • groźba zawieszenia certyfikatu


W ww. przypadkach, nasza jednostka służy pomocą w opracowaniu ofert na ponowną certyfikację. 

Szczegółowe informacje o wytycznych dotyczących transferu certyfikacji i rejestracji można znaleźć na stronie internetowej: IAF (International Accreditation Forum) w opracowaniu o tytule: Mandatory Document for the Transfer of Accredited Certifitaction of Management Systems.

Kontakt
©2021 DAS Polska | Polityka prywatności
realizacja: hotmedia
Ważne! Nasza strona internetowa stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka. Kliknij "Zgadzam się", aby niniejsza informacja nie pojawiała się lub kliknij "Polityka cookies", aby dowiedzieć się więcej.