EN 15038 - Jakość Usług Tłumaczeń Pisemnych

Korzyści

Dlaczego wdrażać System Zarządzania Jakością Usług Tłumaczeniowych?

Przede wszystkim dla:
  • usprawnienia zarządzania oraz uświadomienie pracownikom i współpracownikom (tłumaczom, weryfikatorom, korektorom) ścisłych wytycznych do wykonywania powierzonych zadań
  • stosowania formalnych zasad wyceny i przyjmowania zleceń. które pozwalają na poprawę relacji z klientami i chronią firmę przed konfliktami i nieporozumieniami w tym zakresie,
  • zapewnienie posiadania właściwych zasobów oraz ich skuteczne wykorzystywanie,
  • dokładne monitorowanie realizowanych usług od chwili przyjęcia zlecenia do wydania gotowej pracy klientowi.
Ważne! Nasza strona internetowa stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka. Kliknij "Zgadzam się", aby niniejsza informacja nie pojawiała się lub kliknij "Polityka prywatności", aby dowiedzieć się więcej.
Polityka prywatności Zgadzam się