Główne Cele

Klienci

Celem nadrzędnym naszej jednostki jest przede wszystkim wspieranie rozwoju organizacji Klientów oraz budowanie zarządzania bezpieczniejszego i bardziej efektywnego. Staramy się, aby świadczone przez naszą jednostkę usługi certyfikacyjne stanowiły silną bazę do budowania trwałych związków z naszymi klientami, również po procesie certyfikacji. Każda wizyta u klienta musi stanowić dla niego wartość dodaną, wspólnie uczymy się i dzielimy wiedzą - w ten sposób DAS Polska dopasowuje się do unikalnych potrzeb klientów.

Auditorzy

Nasza jednostka starannie dobiera Auditorów w równym stopniu pod kątem wiedzy, doświadczenia branżowego oraz zachowania osobistego. Dbamy o rozwój naszej kadry, tak aby zatrzymywać wyjątkowych ludzi.

Wyznajemy zasadę, iż zadowolony Auditor to zachwycony Klient.

Sposób działania

Zapewniamy konkurencyjne usługi certyfikacji spełniając wymagania ISO 17021 i UKAS. Wyróżniamy się praktycznym podejściem w rozumieniu wymagań norm dotyczących systemów zarządzania.

Usługi w zakresie certyfikacji świadczone są przez jednostkę w sposób poufny, bezstronny, obiektywny i etyczny. Wierzymy, że aby osiągnąć stabilność oraz sukces naszej jednostki – warunkiem koniecznym jest uczciwość. Reputacja naszej jednostki oraz zaufanie stanowią dla DAS Polska najważniejsze wartości.

Zadowolony Klient to gwarancja sukcesu oraz polecenia DAS Polska swoim kontrahentom.

Ważne! Nasza strona internetowa stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka. Kliknij "Zgadzam się", aby niniejsza informacja nie pojawiała się lub kliknij "Polityka prywatności", aby dowiedzieć się więcej.
Polityka prywatności Zgadzam się