ISO 9001 - Jakość

Korzyści ISO 9001

Dlaczego wdrażać System Zarządzania Jakością?

Dlaczego wdrożyć  System Zarządzania Jakością ?

Przede wszystkim dla:

  • poprawy relacji i wyników biznesowych, w tym wydajności i efektywności,
  • identyfikacji zagrożeń i podejmowania odpowiednich działań w celu ich ograniczenia i/lub eliminacji,
  • zapewnienia sprawniejszego i uporządkowanego zarządzania przedsiębiorstwem poprzez usunięcie anonimowości, system zarządzania wskazuje, kto wykonuje, co wykonuje i w jaki sposób, dzięki temu wprowadza stały nadzór nad działalnością firmy,
  • wykazania zdolności do utrzymywania stałego poziomu jakości wyrobów / usług,
  • podniesienia zadowolenia klientów: organizacja zależy od swoich klientów, dlatego powinna zrozumieć obecne i przyszłe potrzeby klientów. Norma jest narzędziem do identyfikowania i spełniania ukrytych i nieuświadomionych wymagań klienta.

 

Zdolność organizacji do osiągania sukcesu, jest uzależniona od oferowanych wyrobów/ usług na wysokim poziomie. Kluczem do sukcesu staje się więc, odpowiednie zarządzanie zorientowane na klienta, który jest gotów na korzystanie z wyrobów/ usług wielokrotnie tzw. „klient powracający”. Ciągłe doskonalenie organizacji powinno być jej celem nadrzędnym, a skutecznie wdrożony system uniemożliwia zaprzestanie procesu ciągłego doskonalenia.

Ważne! Nasza strona internetowa stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka. Kliknij "Zgadzam się", aby niniejsza informacja nie pojawiała się lub kliknij "Polityka prywatności", aby dowiedzieć się więcej.
Polityka prywatności Zgadzam się