Główne cele


Celem naszej jednostki certyfikującej jest wspieranie rozwoju organizacji Klientów.
Każda wizyta u Klienta musi stanowić dla niego wartość dodaną, być poszukiwaniem najlepszych rozwiązań i wsparcia prowadzącego do zarządzania bezpieczniejszego i bardziej efektywnego.
Staramy się aby nasze usługi certyfikacyjne stanowiły silną bazę do budowania trwałych związków z naszymi klientami, również po certyfikacji. Wspólnie dzielimy ryzyko, uczymy się, dzielimy wiedzą. Dopasowujemy się do unikalnych potrzeb klientów.

Więcej...

Polityka Jakości

odpowiedzialności względem środowiska naturalnego i pomaga ciągle doskonalić aspekty jakościowe i środowiskowe w przemyśle, handlu i w sferze spraw publicznych. Pragniemy osiągnąć nasze cele jako znacząca międzynarodowa akredytowana jednostka certyfikująca i uznajemy, że efektywne zarządzanie naszymi klientami, naszym personelem, naszym procesem certyfikacji i rezultatami naszej działalności stanowi racjonalną podstawę działalności. Będzie to stanowiło fundamentalną i integralną część naszej strategii działania. Więcej...

Deklaracja bezstronności

Kierownictwo Jednostki Certyfikującej Systemy Zarządzania DAS Polska deklaruje, że usługi w zakresie certyfikacji systemów zarządzania świadczone są przez jednostkę w sposób bezstronny, obiektywny i etyczny. Więcej...

Historia

DAS Certification Ltd. jest niezależną jednostką certyfikującą systemy zarządzania posiadającą uznawaną na całym świecie akredytację UKAS (United Kingdom Accreditation Service). DAS Certification Ltd rozpoczęła działalność w 1995 roku w Wielkiej Brytanii. Więcej...
Ważne! Nasza strona internetowa stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka. Kliknij "Zgadzam się", aby niniejsza informacja nie pojawiała się lub kliknij "Polityka prywatności", aby dowiedzieć się więcej.
Polityka prywatności Zgadzam się